اخبار, مقاله

گرافیک ضعیف The Prince of Persia Remake تصمیم تیم سازنده بازی بوده است !

تیم سازنده میخواهد حس فانتزی بودن بازی را به ما القا کند.

 

با اینکه The Prince of Persia : The Sands of Time Reamke با بازخورد خوب و هیجان انگیزی از سمت طرفداران قدیمی این مجموعه رو به رو شده است اما تعدادی از آنها از گرافیک بازی راضی نیستند.کارگردان بازی Pierre Sylvain-Gires در مصاحبه ای با The Mako Reactor گفت که گرافیک بازی تصمیم هوشمندانه ای از تیم سازنده بازی بوده است. او میگوید : قطعا این عنوان 17 ساله فضای زیادی برای پیشرفت های گرافیکی دارد ولی تیم سازنده بازی (Ubisoft Pune ، Ubidoft Mumbai) میخواهند به بازی چهره خاصی دهند که فضای فانتزی بازی را تکمیل کند به همین خاطر آنها مجبور بودند که به سمت روش خاص و جدیدی برای طراحی گرافیکی بازی روند. او میگوید که تصویر سازی حرکات پرنس با یک بازی Assassin’s Creed کاملا متفاوت بوده است و این تفاوت باید در تصاویر و گرافیک بازی هم دیده شود چونکه این بازی یک بازی Assassin’s Creed نیست ، این همان Prince of Persia سال 2008 هم نیست و کاملا یک نسخه جدا و مستقل است.زمانی که از Sylvain-Gires پرسیدند که آیا این تصمیم به خاطر کمبود بودجه و یا کمبود زمان بوده است او پاسخ داد : این تصمیم توسط تیم سازنده بازی گرفته شده است و هیچ ارتباطی با کمبود زمان و بودجه نداشته است ، این بازی حدود 2 سال در دست ساخت بوده است و در یک مدت 170 شرکت همزمان بر آن کار میکردند.

دیدگاهتان را بنویسید